28 Kasım 2007 Çarşamba

7'den 95'e ne öğrendim

Yas 7: mesrubat içerken gülersem içtigimin burnumdan gelecegini
ögrendim.
Yas 12: bir seyin degerini anlamanin en iyi yolunun bir süre ondan
yoksun kalmak oldugunu ögrendim.
Yas 13: annemle babamin elele tutusmalarinin ve öpüsmelerinin beni
daima mutlu ettigini ögrendim.
Yas 15: bazan hayvanlarin kalbimi insanlardan daha fazla ısıttıgını
ögrendim.
Yas 18: ilk gençlik yillarimin keder, saskinlik, istirap ve asktan
ibaret oldugunu ögrendim.
Yas 24: askin kalbimi kirabilecegini ama buna deger oldugunu
ögrendim.
Yas 33: bir arkadasi kaybetmenin en kestirme yolunun ona
ödünç para vermek oldugunu ögrendim.
Yas 36: önemli olanin baskalarinin benim için ne düsündükleri
degil,benim kendi hakkimda ne düsündügüm oldugunu ögrendim.
Yas 38: esimin beni hala sevdigini, tabakta iki elma kaldiginda
küçügünü almasindan anlayabilecegimi ögrendim.
Yas 41: bir insanin kendine olan güveninin, basarisini büyük oranda
belirledigini ögrendim.
Yas 44: annemin beni görmekten her seferinde sonsuz mutluluk
duydugunu ögrendim.
Yas 46: yalnizca minik bir kart göndererek bile birinin gönlünü
aydinlatabilecegimi ögrendim.
Yas 49: herhangi bir isi yaptigimdan daha iyi yapmaya çalistigimda,
o isin yaraticiliga dönüstügünü ögrendim.
Yas 50: sevgi, evde üretilmemisse, baska yerde ögrenmenin çok güç
olabilecegini ögrendim.
Yas 53: insanlarin bana, izin verdigim biçimde davrandiklarini ögrendim.
Yas 55: küçük kararlari aklimla, büyük kararlari ise kalbimle almam
gerektigini ögrendim.
Yas 64: mutlulugun parfüm gibi oldugunu, kendime bulastirmadan
baskalarina veremeyecegimi ögrendim.
Yas 70: iyi kalpli ve sevecen olmanin, mükemmel olmaktan daha iyi
oldugunu ögrendim.
Yas 82: sancilar içinde kivransam bile baskalarina basagrisi olmamam
gerektigini ögrendim.
Yas 90: kiminle evlenecegin kararinin hayatta verilen en önemli karar
oldugunu ögrendim.
Yas 95: ögrenmem gereken daha pek çok seyler oldugunu ögrendim

Hiç yorum yok: