11 Şubat 2008 Pazartesi

Counter-Strike 1.5 internetten online oynamak için yapılması gerekenler - açık anlatım

Google'da merak ettim ve arattım geneli 2006 olmak üzere ''internetten counter-strike 1.5 oynama'' olayını pek bilen yokmuş. Bu olayı bilen forum kullanıcıları, bilmeyen kullanıcılara olayı anlatana kadar pek bi uğraşıyorlarmış :) Aslında kolay bi iş ya belki şimdide oynamak isteyen arkadaşlar vardır. Ama nasıl gireceklerini bilmiyo olabilirler. Bende 2 ay öncesine kadar bilmiyordum zaten. Ben en baştan anlatıyorum. Öncelikle elimizde oyun'un kurulum dosyalarının tam olduğundan emin olalım. Bunlar nelerdir;

Half-Life
hl1110 (HalfLife Update)
csv15full (Counter-Strike 1.5)

Bu 3 dosya başlangıç için yeterli olacaktır. Bunları yazdığım sırada kuruyoruz. Kurulumdan sonra sıra geldi sXe injected kurmaya. Bu dosya'nın Türkçesi Anti-Hile'dir. Bu yazılımın kısaca tanımı, sayesinde server'lara giriş ve çıkışlarınız kolay olacak ayrıcada kicklenmenizi önler. Eğer bu programı kurmazsanız. Birkaç dakika içinde oyundan otomatik kicklenirsiniz (atılırsınız). Bu programı
buradan bulabilirsiniz. Yada güncel sitesinden. Bu aşamayıda atlattıysak sıra geldi oyuna start vermeye, ilk olarak son kurduğumuz sXe injected dosyasını açıyoruz. Program açıkken Counter-Strike 1.5'e giriş yapıyoruz. Oyun menüsünden ''Konsol'' a tıklıyoruz. Karşımıza çıkan sayfada şu komutları yazıyoruz.

'' connect '' yada '' conn yazıp... Tab tuşunada basabilirsiniz... '' komutu yazdıktan sonra Server (ip) numarasını giriyoruz. Server numarası'nın anlamı Counter-Strike'ı internetten oynadığımı odalardır.

ÖRNEK: '' connect 62.68.202.200 '' gibi. Bundan sonrası size kalmış istediğiniz güncel türk server'larında yada yabancı server'larda oynayabilirsiniz. Güncel Türk server'ları için
tıklayın... İyi eğlenceler...

Hiç yorum yok: