28 Kasım 2007 Çarşamba

Bir kız hangi durumlarda bırakılır?

*Ay bu akşam degişik birşey yapalım. (Bırak) *Ay şekerim saçlarim bölemi güzel şölemi güzel (Bırak) *Bazı şeyler artık bana yetmiyo (Bırak) *Annem seninle tanışmak istiyo.(Bırak) *Babam seninle tanismak istiyor (kaç) *Kendimi asmak istiyorum. (Bırak) *Bugün kendimi yorgun hissediyorum. (Bırak) *Uçur beni ..(Bırak) *Hadi yiğidim aslanım kalem kaşlım (Hemennnnnn) *Yaa bu ayki Tel faturami sen ödesen (Düşünme bile) *Pelin in erkek arkadaşının arabasını gördünmü? (Göster) *Bendemi o kıyafetten alsam (Koşarak uzaklaş) *Sinemamı olmaz ya günümüzü sinema ile berbat etmiyelim ama sen bilirsin (Bırak bırak bırakmakla kalma tokat at) *Kendimi bu aksam ölecekmişim gibi hissediyorum (Bırak) *Evlenirsek ben ütü ve çamaşır olayına girmem (Bırak imkanin, varsa kafa at yere düşerse tekme ile devam et) *Ayyy bu kıyafet sana hiç yakışmamışşşşş (Sus ve başka bir tarafa doğru ıslık çalarak yürümeye başla) *Sakalarin batıyoooooooooooo (Uçan tekme at) *Diş etlerimde iltihaplanma çıktı öpüşmeyelim bir süre olur mu hayatım (Döner tekme at midesine) *Cep telefonunu çaldırır kapatirsa (Polis karakoluna yönlendir, bırak) *Hayatim ben makyajımı yapıp asağıya inicem diyip 2 saat gecikiyosa (Gözüne parmağını sok) *Burnumu biraz kaldırsam mı (Kulağını ısır) *Siz erkekler futboldan ne anlıyorsunuz (rövaşatayla karşılık ver) *Özür dilerim geciktim (Sopa varsa etrafta sopa ile kovala yoksa taş bul ) *Komik ayakkabılar giyiyorsa (Ben karısmiyorum bu kısma isteyen istediğini yapsin) *Eski erkek arkadasımla bir yemek yesem ne olur ki hem bana önemli bir şey söliyecekmis çok merak ettim (El Fatiha) *Başkalarının hikayelerini dinleyipte siz erkekler cok hayvansiniz derse (Kodummu oturt) *Evlenince ben senin ayağına basıcam (...) *Ben eski hayatımda bir diktatörmüşüm biliyormusun (Kıllarını göster) *Şu anda seninle konuşamam evde misafirler var (Dürbünlü tüfekle vur 250 metreden) *Ay sıkıldım çıkalım bu filmden (Patlamış mısırların hepsini zorla yedir) *Sevgililer gününde sana ayı alırsa (Kafaderisi kemerini süslesin veya postu şömineni) *Hayır o arkadaşınla görüşmeni istemiyorum (!!!!!!) *Ağzı açık yemek yediği zaman (Masayı firlat sandalyeyi kır kafasında)

Hiç yorum yok: