28 Kasım 2007 Çarşamba

Papağan - Fıkra

Kadinin biri bir petshop'a girer ve; "bir papagan almak istiyorum" der. Mehmet ismindeki petshop sahibi; - "hanimefendi elimde bir tane papagan kaldi, fakat bu papagan cok kufurbaz almak istemezsiniz sanirim?." Bir papagan sahibi olmak isteyen kadin; "hayir almak istiyorum" der ve papagani alir. Evine geldiginde bir bakar ki gercekten papagan kadini her eve geldiginde "hoşgeldin o...pu" diyerek karşılar. Buna dayanamayan kadin papagani alir ve petshop'a geri goturur; "Mehmet bey, bu papagan gercekten cok terbiyesiz. Her eve geldigimde bana hoşgeldin o...pu diyerek selamliyor ve ben buna dayanamiyorum. Papagani geri getirdim ve parami geri istiyorum" der. fakat o anda paraya ihtiyaci olan Mehmet; "hanimefendi merak etmeyin, bir kac gun bana birakin ben terbiye edeyim daha sonra gelin alin" der. kadin inanmayarak da olsa "tamam" der ve gider. Mehmet papagani alir ve bir caydanlik su kaynatir. "Ne diyeceksin lan kadin eve geldiginde?" diye sorar papagana.. "hoşgeldin o...pu diycem" der papagan.. bunun ustune papaganin kafasini kaynar suyun icine sokar ve tekrar sorar.. papagan yine ayni yaniti verir. Bir olur, iki olur ve papagan iskenceye dayanamaz; "hosgeldiniz hanimefendi diycem" der. Ertesi gun kadin gelir ve Mehmet, kadina papagani terbiye ettigini soyler. Kadin bunu kontrol etmek istedigini soyler ve papagana sorular sormaya baslar: "ben eve geldigimde bana ne diyeceksin?" "Hosgeldiniz hanimefendi diycem" der papagan. Kadin cok sasirir ama emin olmak icin devam eder, "peki yanimda bir kiz arkadasimiz getirirsem ne diyeceksin?" "Hoşgeldiniz hanimefendiler diycem.." kadin yine sorar "peki yanimda bir erkek arkadasimi getirirsem ne diyeceksin?" - "Hosgeldiniz beyfendi diycem.." "Peki yanimda 2-3 erkek arkadaşimi getirirsem ne diyeceksin?" Papagan biraz duraksar ve cevap verir: "oglum Mehmet, suyu kaynat bu karı harbi o...pu!.." :)

Hiç yorum yok: