27 Ocak 2008 Pazar

Blogger Temaları - Blogger Templates

Zamanında blogger teması bulmak için çok uğraşmış bir çok site, blog gezmiştim sonunda gördüğünüz blogger temasını buldum. Gezmiş olduğum çok güzel site ve bloglar vardı tabi bizim adına internet dediğimiz şey çok büyük. Biraz önce yine internet turundaydım ve bir site gözüme takıldı. Bir bloggerkullanıcısının toplamış olduğu blogger temalarından övgüyle bahsetmiş bende tavsiyesiüzerine bir göz atma gereği duydum. Gerçekten dediği kadar güzel bir blog. Eğer blogger teması arayan arkadaşlarımız varsa ve hala diledikleri gibi bir tema bulamadıysa bu blog'a göz atmalarını tavsiye üzerine tavsiye edebilirim. Umarım dilediğiniz gibi bir tema bulabilirsiniz. İşte bahsettiğim blog http://themesblogger.blogspot.com/

1 yorum:

Adsız dedi ki...

slm BANA OY VERİN ÜSTTE BİR YER VAR YARIŞMA YAZISINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN DİYE BİRYER VAR ONa TIKLAYIN VE BEĞENİRSENİZ KALPLER VAR ONLARLA PUAN VERİN TEŞEKKÜRLER
SİTENİZ ÇOK GÜZEL HAYIRLI CUMALAR