27 Ocak 2008 Pazar

Sivasspor liderliği kaptırdı.

Fenerbahçe Sivasspor'u evinde 4 golle dağıttı. Maç içinde fazla varlık gösteremeyen Sivasspor güçlü rakibi Fenerbahçe karşısında fazla direnemedi. İlk yarıda gelen Fenerbahçe'nin 2 golü aslında maçın ilk yarıda bittiğinin kanıtıydı belkide. Fenerbahçe'nin gollerini 29' Alex, 40' Semih, sonradan oyuna giren Kezman ise 78' ve 86' dk.larda kaydettiği gollerle Sivasspor karşısında fazla zorlanmadı. Sivasspor'un tek golünü ise 58' de Musa Aydın'dan geldi.Aslında Beşiktaşlı olmama rağmen bu sezon Sivasspor'a hayran kaldım. Gönlüm Sivasspordan yana bu sezon. Keşke Sivasspor şampiyon olsada ligimizin kalitesi yükselse, benim şahsi fikrim tabi bu ama aslında acı gerçekler. Artık taraftar olarak alıştık 3 büyük takımdan biri şampiyon olur diye. Lig başlamadan iddaalar olur, yorumlar yapılır. Bunlar bir lig için aslında hiç hoş şeyler değil. Mesela Fransa ligine bir bakalım bir Lyon var ki almış başını gidiyor takım yanılmıyorsam 2003 senesinden beri aralıksız şampiyon ve bu söylentilere göre Fransa liginin kalitesine çok olumsuz yansıyor. Birde İngiltere ligine bakalım kimin şampiyon olacağı son haftalara kadar belli değil her sene farklı takımlar şampiyon olabiliyor ve zaten futbol bilgisi olan bir kişiye şöyle bir soru sorarsanız '' Bana kaliteli 3 lig sayarmısın? '' diye 3 şık içinden 1'i kesin İngiltere ligi olur. Tabi bu blog'un sahibi ben olduğum için yazılarımda kendi düşünceleri yazıyorum doğal olarak içimden geldiğince, sonuç olarakta böyle bir tespitim vardı bunları yazı halinde siz blog okurlarıyla paylaşma isteği duydum :) Unutmadan aslında bu düşüncelerime katılan birçokta insan tanıyorum...

1 yorum:

laguer90 dedi ki...

Merhaba, Sivaslı ve Beşiktaşlı olarak görüşlerine katılıyorum arkadaş;) Sevgiler...