11 Şubat 2008 Pazartesi

Bilmem benim ilgimi çekti.. Hoş birşeye benziyor.. ya sizce???

Geçen gün msnde bi abimle konuşuyordum benden bir iyilik yapmamı istedi. Yapmamı istediği şey bir üniversite öğrencisine burs verilmesi için 5 kişinin Zaman gazetesine 1 aylık üyeliği gerekiyormuş, sonuç olarak benden de 1 aylık üye olabilirmisin? diye isteği oldu. Bende hayır diyemedim çünkü yardım benim göbek adım :) şaka bir yana böyle bir iyiliğe vesile olduğum için mutluyum. Bunu neden yazma gereği duydun? diye soran olabilir. Bunu anlatmamın amacı; aldığım gazeteleri okuyup ilgimi çeken bir takım haberleri güncel olarak blog'umda yayınlamak. :) tavsiye ederim çok zevkli birşeye benziyor. Hergün gazete alarak ilginizi çeken haberleri, biraz kendinizden yorum katarak blog'unuzda yayına vermek. Ne dersiniz? Hoş olmaz mı? :)

Hiç yorum yok: