15 Şubat 2008 Cuma

Blog'unuz için 51 adet rss butonu

İnternet'te çok site, blog geziyorum. Ama genelde aklımda olan birkaç blog ve site var. Binevi takipçiliğini yapıyorum diyelim. Ama her zaman bakamıyorum, ara ara. Bunların arasında Türkiye'nin bana göre en iyi blog'u olan Wolkanca var. Wolkanca'da gezerken şöyle bir başlık gördüm ''Blogunuz için 51 adet rss butonu''. Birkaç senedir internet kullanıcısıyım, böyle bir başlık görmedim şahsen. İlgimi çekti. Wolkanca'nın farkı mı desek acaba yada ''yok Cihan sana öyle gelmiştir, biz gördük daha önce'' :) artık yorum size kalmış. Gerçekten çok güzel rss butonları var. Wolkanca'nında dediği gibi; ''eğer blog yazıyorsanız rss'nin ne işe yaradığını bilirsiniz''. Eğer işime yarıyabilir bir göz atayım diyorsanız. Lütfen buradan...

Hiç yorum yok: