17 Şubat 2008 Pazar

Cep telefonunda msn programları (Cepte Msn) - Agile Messenger 3 BETA for Windows Mobile 5.0 PPC & Windows PPC 2003

Bu messenger olayı iyice büyümeye başladı. Bir messenger çılgınlığı almış başını gidiyor. Günde belkide milyonlarca messenger adresi açılıyor. Buna bağlı olaraktan da tabiki messenger teknolojisi gün geçtikçe daha da ilginçleşmeye başlıyor. Benim bağlamak istediğim konu ise messenger'ın cebimize kadar girmesi. Gerçekten hoş bir durum aslında, düşünsenize otobüste sevgilinizle sadece 2 knt'e evinizde bilgisayarınızın başındaymışsınız gibi yazı gönderip alıyorsunuz. Pes doğrusu :) Eğer ki benim lüks, son model bir telefonum var fakat bu dediğin cepte messenger olayını bilmiyorum. Sizede bir messenger programı ayarlayalım. Bu arada lüks, son model telefon dediysem öyle N90 falan demiyorum :) bi 3650'niz bile olsa iş görür. Peki bu bahsettiğin programı nereden bulabilirim. Araştırdım bir forum sitesinde bu program için çok güzel konu açmışlar açan vatandaş yada vatandaşlar telefon modellerine göre messenger programlarını link olarak vermişler. Sizin yapmanız gereken telefon modelinize göre bir programı bilgisayarınıza indirmek daha sonrasında bir alıcıyla (Bluetooth, Card Reader, Kızılötesi) telefonunuza gönderip kurmak. Daha sonrasında birde ayarları var tabi zaten herşeyi bahsettiğim forum sitesinde sağolsun arkadaşımız anlatmış. Cebinize msn messenger programı indirmek için lütfen buradan...

Hiç yorum yok: