28 Şubat 2008 Perşembe

Ücretsiz sitene, bloguna anket ekle

Sanal alemde o kadar güzel, bir o kadarda kötü anket sistemleri var ki insan sağlam bir anket ararken çok yoruluyor. Şansınız varsa güzel, reklamsız sağlam bir anket bulursunuz. Bende düşündüm dedim bu işe bi el atayım. Bu konuda biraz deneyim kazandığımı düşünerek siz blog kullanıcılarına tavsiye birkaç site vermek istiyorum. Tabi ki üye olmanız gerekiyor vereceğim sitelere. Biliyorsunuz artık sanal alemde biraz bile yardım almak için sitelere üye olmanız gerekiyor. Karşılıksız yardım edenler azaldı. Eee.. nede olsa çıkarcılığın gittikçe çoğaldığı bir dünyada yaşıyoruz. Neyse bu kadar felsefe yeter :)

http://www.eklesene.net/anket/

http://www.sitearaclari.com/user.php?do=fdc65b0df1641b48613db3b36017a329

Yukarıda verdiğim 2 site benim gezdiğim birçok anket sitesinden iyi. Bu verdiğim adreslere girin, üye olun ve anketinizi hazırlayıp kodunu alarak blogunuza yerleştirin... Umarım işinizi görür, kolay gelsin...

Hiç yorum yok: