16 Şubat 2008 Cumartesi

Ücretsiz ve programsız adsl kota'nızı takip edebilirsiniz - Resimli anlatım

Forumlarda gözüme birçok sorun takılıyor. Geçende söyledim forumlarda aramayın arkadaşlar bloglarda arayın şunları diyorum :) şaka bir yana, vatandaşlar adsl kota'sını aşıp aşmadığını merak ediyor. Haklılar aslında, çünkü fatura yüklü gediğinde vatandaşın anne ve babasına hesap verme durumu oluyordur (Öğrenciler için bunu dile getirdim). Ama bunun için gezip tozup program falan buluyorlar geneli programlar zaten doğru sonuç vermiyor. Ama programların geneli bana göre faso fiso, ben ilk internet bağlattığım sene bu gibi programlar kullanıyordum ama yanıltıyor arkadaşlar dikkatli olun. Ve aslında bunlara hiç gerek yok. TTnet bunun için bir hizmet sunuyor biz adsl kullanıcılarına. ''Programsız bu işi kolaydan halledin kardeşim'' demiş adamlar. Gerçektende öyle programsız, falansız gelin beraber halledelim bu işi. Programsız adsl kota kontrolü yapmak için lütfentıklayın...


Linke tıkladıktan sonra resimde gördüğünüz gibi bir sayfa çıkıcak buradan ''kullanıcı adı'', ''şifre'' ve son olarak altta bulunan resimdeki ''güvenlik kodu''nu yazıyoruz. ''Giriş'' butonun tıklıyoruz...
Daha sonrasında karşımıza şöyle bir not çıkacaktır. ''Okuduktan sonra, kullanım sözlemesini onaylamak için buraya tıklayınız.'' buna tıklayıp işlemi devam ettiriyoruz.

Bir önceki işlemi kabul ettikten sonra
resimdeki gibi bir sayfa çıkmış ise herşey normal açılan sayfada ''Kullanım bilgileri'' diye bir bölüm olması lazım sol üstte butona mouse'umuzu getirdiğimizde ''Aylık transfer'' yazılı açılır bir buton daha çıkacaktır. Son olarak bunada tıkladığımızda işlemi tamamlamış oluyoruz artık alttaki resimdeki gibi bir sayfa görünecektir. Artık bundan sonrası size kalmış aylık transfer bilgilerinizi buradan öğrenebilirsiniz. Herkese kolay gelsin arkadaşlar...

Hiç yorum yok: