2 Şubat 2008 Cumartesi

Hamam - Fıkra (Beyaz Show, Mustafa KESER)

Bir Adam Elazığ'da bir hamama gider. Hamamda güzelce yıkanır. Buraya kadar herşey normaldir. Çıkış'ta hamamın parasını vermek için elini cebine attığında hamanın sahibine; ''Abi paramı çalmışlar'' der. Hamamın sahibi; ''Ulan içeride bir ben birde sen varsın ben mi çaldım senin paranı''diyerek adamıkovar. Bir gün bu adam tekrar yıkanmak için hamama gelir. Her zaman ki gibi yıkanır. Çıkışta parayı vermek için hamamın sahibine parasının bir kez daha çalındığını söyler. Hamamın sahibi bu adamıbirkez daha kovar ve ekler ''Ulan bir daha gelirsen bu hamama seni öldürürüm.'' Bu adam bir gün tekrar çıka gelir. Hamamın sahibi; ''Ulan yine mi sen öldürürüm seni git buradan'' der. Adam; ''Abi valla bu sefer birşeyim çalındı demicem'' hamam sahibi; ''tamam ulan ama sakın bana eşyam çalındı diye gelme karışmam'' adam; ''peki abi'' der ve içeriye girer yıkandıktan sonra soyunma odasına üstünü giymek için gider ama eşyalarını bulamaz. Bu sefer gerçekten tüm eşyaları çalınmıştır. Üzerindeki bir havluyla hamamın sahibine gider tam konuşmak üzereyken hamam sahibi; ''Sakın birşeyim çalındı deme'' adam gayet sakin; ''Abicim gözünü sevim ben buraya sadece bu havluyla mı geldim!!!'' :)

Dün akşam saat 22:30'da ''Beyaz Show'' vardı her zaman olduğu gibi sayın Beyazıt ÖZTÜRK abimiz beni ve muhakkak hemen hemen tüm Türkiye'yi gülmekten kırdı geçirdi. Mutlaka severek izleyen arkadaşlarımız vardır. Baştan sona kadar izlediyseniz bu fıkrayıda arada dinlemişsinizdir. Ben dinlemiyenler için konuklar arasından bu fıkrayı anlatan sayın Mustafa KESER ustamızın affına sığınarak aklımda kaldığı kadar blogumda yayınladım. Umarım severek okur ve beğenirsiniz ben çok beğendim bilginize :)

Hiç yorum yok: