11 Şubat 2008 Pazartesi

Türkmenistan'da benzin bedava, beleş...

Ya arkadaş ben Türkiye'yi anlayamıyorum. Anlasam bile anlamak falan istemiyorum. Haberleri bugün izlemiş olan vatandaşlarımız varsa bana katılacaklar ve benim gibi hemen bavulunu toplayıp Türkmenistan'a gitmeye karar vereceklerdir sanırım. Ya adamlarda doğalgaz, elektrik, şebeke suyu beleşmiş ben bilmiyordum daha bugün öğrendim. Doğal olaraktan şaşırdım! bunları geçtim bugün haberlerde benzininde bugünden itibaren beleşe çevirmişler. Devlet başkanı Gurbanguli Berdimmuhamedov bugün atmış imzayı. Ayda özel kuponlarla vericeklermiş tam tamamına 200 litre benzini. Akıl sır ermiyor ya :) bundan öncede 50 litre benzini sadece 1 dolara alıyormuş vatandaşlar. Ya buradan devlet büyüklerime sesleniyorum! Beleş veremiyorsunuz anladık bari şimdiki fiyatların yarısına verin benzini çok makbule geçicek valla,... :)

Hiç yorum yok: