29 Mart 2008 Cumartesi

2008'in 2. Google Pagerank güncellemesi başladı - Gelecek Pagerank'ını ölç - Backlink ölçer

Google 2008'in ilk pagerank güncellemesini 12 ocak 2008 tarihinde yapıştı. Kimi hüsran yaşadı, kimi sevindi. Benim hüsran yaşadığım kesin. Sağdan soldan aldığım duyumlara göre 2008'in 2. pagerank güncellemesi başlamış. Birkaç forumda okumuştum geçenlerde bu ayın sonunda diyenler vardı. Ama 50 yorum okuduysam sağlam %45'i gireceğimiz nisan ayının 10 ile 15'i arasında olabileceğini düşünüyorlardı. Bakalım bu güncellemede Google amcadan iyi bir not bekliyoruz. Çok çalıştık, çok yazdık sanıyorum bizi kırmayacak bu güncellemede. Tabi çoğu blog yazarı bilir ki Backlink olayı çok büyük bir önem taşımakta pagerank güncellemelerinde. Ben blogumun kontrol ettim hiç fena değil son güncellemeden bu yana. Umarım Google amca bu sefer bizi kırmaz. Valla öss'ye hazırlanan öğrenciler gibi hazırlandım desem yalan olmaz :) işin şaka tarafı tabi bu neyse aşağıdaki linklerden hem gelecek tahmini pagerank'ınızı hemde backlink'inizi ölçebilirsiniz...

Gelecek tahmini Pagerank


Backlink ölçer



Hiç yorum yok: