9 Mart 2008 Pazar

Msn - Live Messenger için "ne izliyorum" eklentisi (Youtube, Google Video, Myspace Video)


Msn Messenger'da ''ne dinliyorum'' özelliğini hemen hemen herkes bilir. Bildirgeç bu konu hakkında detaylı bir yazı yazmış. Fakat bu ''ne dinliyorum'' eklentisinden biraz farklı :) Windows Live Messenger'ın sürümleri ile kullanıma sunulan eklenti kişisel ileti olarak gösteren "Ne dinliyorum?" özelliğinin internetten izlenen videolar için ''Ne izliyorum'' adında küçük bir eklentiyle kullanıma sunulmuş. Asıl adı Now Watching olan eklentiyle Youtube, Google Video, Myspace Video sitelerinde video izlerken Windows Live Messenger'ınızın kişisel ileti bölümünde ne izliyorsanız o video ismi gösterilecek. ''Peki bu eklentiyi nasıl çalıştırıcaz?'' aşağıda verdiğim 3 adımı uyguluyoruz.


1.adım; Msn Messenger veya Windows Live Messenger'ı çalıştırın.
2.adım; Now Watching eklentisini çalıştırın.
3.adım; Youtube veya diğer video sitelerinden istediğiniz bir videoyu açın.

Olay bundan ibaret arkadaşlar. Ne izliyorum eklentisini buraya tıklayarak doğrudan indirebilirsiniz. Kolay gelsin...


Hiç yorum yok: