17 Nisan 2008 Perşembe

''Ahlak'' neredesin BABA!!!

Aslında üstteki resim için fena bi yorum yapardım fakat terbiyem müsade etmiyor. Bu yüzden biraz işi espiri tarzında yorumlamaya çalışacağım. Resmi çok yakın bir dostumda gördüm ve istedim oda beni kırmadı verdi. Resme bakınca ne anlıyorsunuz? Sizinde gördüğünüz üzere resimde bir anormallik var git gide açılmış, saçılmışız :) Öyle bir duruma gelmişiz ki en sağdaki dona tarih bile yazamazken, en solda duran 1920 yazılı dona bir kitap sığar :) sizcede traji komik değil mi? Ben bu resimi ilk gördüğümde koptum gülmekten :D fakat üzülmüyor da değilim. Neyse detaya girmek istemiyorum fakat resmi kim düşünmüşse tebriklerimizi iletiyoruz. Resim hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bi sktir git cok üzülmüşmüş giyme kardeşim alla alla ne bu propaganda mı yapıyon ???