15 Nisan 2008 Salı

En Popüler WordPress Eklentileri

Geçen şu yazımda WordPress geçmeyi düşündüğümü yazmıştım. Ve bu yüzden WordPress temalarını araştırmış, sizlerle paylaşmıştım. Ama henüz kendimi tamamiyle ikna edemedim geçip, geçmemek konusunda arada kaldım :) Aslında geçmek istiyorum ama birkaç ay sonra askere gideceğim için ilgilenemem diye korkuyorum. Bu yüzden açmak istemiyorum aslında, neyse bakıcaz bi çaresine artık. Bu arada WordPress temalarına bakınırken internette aklıma Blogger'da da olduğu gibi eklentiler geldi. Blogger'da eklenti zımbırtısı var biliyoruz ama WordPress'te de var bu durum. Bende hemen işe koyuldum birgün WordPress'e geçerim diyerekten ve Blogcublogu'unda en popüler eklentilerin anlatıldığı bir yazı buldum ve sizlerle paylaşmak istiyorum. Blogcublogu'nun sahibi arkadaş anlatımlı popüler 10 WordPress eklentisini yazmış, çokta iyi yapmış isterseniz yazıyı şuradan inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: