1 Mayıs 2008 Perşembe

Deltoit, Paralel kenar, Eşkenar dörtgen öss de çıkmış sorular ödevi ''slayt''

Geçenlerde bi kız arkadaşım bana Deltoit, Paralel kenar, Eşkenar dörtgen konularından ödev aldığını ve öss'de çıkmış soruları benden toparlamam ve sonrasında slayt yapmamı rica etti. Birkaç saatte hallettim fakat bu konuları araştırırken dikkatimi çekti baya bi öğrenci araştırıyor fakat istediklerini toplu olarak bulamıyor. Şahsen ben öss'de çıkmış Geometri sorularını ararken çok zorlandım. Birde internetten testleri sayfa sayfa bulabiliyorsunuz. Fakat öğretmenlerin sizden istediği 1 soru 1 cevap olarak slayt yapmanız. Kısacası öğrenci arkadaşlarımızın işleri epey bi zor. Birde kendine ''Ödev sitesi'' diyen bazı sitelere buradan işlerini biraz daha derin yapmaların konusunda ufak bir duyuruda bulunmak istiyorum. Duyarlar duymazlar benim sorunum değil. Neyse Geometri dersinden ''Deltoit, Paralel kenar, Eşkenar dörtgen'' konularından ödev almış arkadaşlara benden bir kıyak hadi bakım :) ''Deltoit, Paralel kenar, Eşkenar dörtgen öss'de çıkmış sorular ödevi'' hazır olarak powerpoint'te hazırladığım sunuyu buradan indirebilirsiniz. Kolay gelsin...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bide inse ne kadar ii olurdu :(