11 Şubat 2008 Pazartesi

Anathema - Lost Control - İntihar etmek için ideal bir parça - Tavsiyedir.

ben-intihar

Hayat... Bir kez daha ihanet etti bana
Kabul ettim bazı şeylerin asla değişmeyeceğini
İzin verdim o küçük beynin acılarımı büyütmesine
Ve bu bende kimyasal bir bağımlılık yarattı..
Akıl sağlığım için
Evet düşüyorum

Ne kadar sürer yere çarpmam?
Anlatamam sana neden kırgın olduğumu
Hiç merak ettinmi neden yalnız kalmayı tercih ettiğimi?
Ve kontrolümü nasıl kaybettiğimi?
Bir sona geliyorum

Ne olabiliceğimi anladım
Uyuyamıyorum ve bir nefes alıp saklanıyorum en cesur maskemin ardında
Kontrolümü kaybettiğimi kabul ediyorum...


BİR KIZI SEVERSİNİZ AMA PLATONİK VE KIZA SÖYLEMEYE KALKARSINIZ... VE BU SİZİN EN BÜYÜK HATANIZ OLABİLİR BELKİDE KIZ SİZİN SEVGİNİZE LAYIK DEĞİLDİR... NEYSE GÜZEL BİR KONUŞMAYLA KIZA ANLATIRSINIZ AMA KIZ SİZİ BİR BAHANEYLE BAŞINDAN SALAR BU SİZE O KADAR KOYARKİ HEMEN İNTİHAR AKLINIZA GELİR ÇÜNKÜ ONSUZ HAYAT TABİRİ CAİZSE BAYAT EKMEK GİBİDİR... SONRA PLANLAR YAPARSINIZ NASIL ÖLSEM GERİDE NE BIRAKSAMDA KIZ VİCDAN AZABINDAN KAHROLSA DİYE BİR SÜRE YALNIZ KALIR BUNALIMLARDA TAKILIRSINIZ... KALBİNİZ VE BEYNİNİZ SAVAŞTADIR BU SIRALARDA SİZ BUNU GÖRMEZSİNİZ... VE SONUNDA BİRİ KAZANICAKTIR... EĞER Kİ KALBİNİZ KAZANIRSA İNTİHAR EYLEMİNİ GERÇEKLEŞTİRMENİZ KAÇINILMAZ OLUR... FAKAT BEYNİNİZ KAZANIRSA NASIL BİR HATA YAPTIĞINIZI DÜŞÜNÜR ZAMANI NASIL TELEF ETTİĞİNİZİ ANLARSINIZ... EĞER Kİ İNTİHARI ÇOK ARZULUYORSANIZ BİR ''KIZ'' İÇİN BU YUKARIDA VERMİŞ OLDUĞUM PARÇAYI KARANLIK BİR ODADA TEK BAŞINIZA DİNLEYİN FAYDASINI GÖRECEKSİNİZ...

Hiç yorum yok: